Her 4 kişiden 1’i oyun içi harcama yapıyor

Farklı platformların geliştirilmesi, mobil cihazların yaygınlaşması, internet bağlantı hızlarının yükselmesi ve online oyunların çoğalması, video oyunu oynayanların sayısını da artırdı. Yükselen ilgiyi yeni gelir modellerine dönüştürmek isteyen oyun endüstrisi, mikro işlem olarak tabir edilen oyun içi harcamaları artırma hedefine eğildi. Endüstri bu hedefine büyük ölçüde ulaştı, zira mart ayında ABD’de gerçekleştirilen bir araştırma, 4 oyuncudan birinin, video oyun karakterinin gücünü artıran ek özelliklerin, haritaların ve ürünlerin ticareti yapılan öğeler için harcama yaptığını gösterdi.

Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Oyuneks Genel Müdürü Alihan Kesici, “Salgından bu yana oyunlar sosyalleşmenin ve eğlencenin önemli bir mecrasına dönüştü. Bu da yeni bir ekonomi oluşturdu. Her yaştan, her seviyeden kullanıcı, küresel enflasyona rağmen masaüstü ya da mobil oyunlar için oyun içi harcama yapma konusunda istekli. Özellikle oyun oynamayı bir iş modeline dönüştürmüş yayıncılar ve içerik üreticiler için oyun içi öğeler yatırım görevi görüyor” dedi.

ABD’de 10 bini aşkın kişiyle yürütülen bir araştırma, katılımcıların yüzde 54’ünün herhangi bir biçimde video oyunlar için harcama yapmak istediğini gösterirken, pazar büyüklüğüne ilişkin tahminler de düzenli olarak yayımlanmaya başladı.

‘COUNTER-STRIKE, YALNIZCA KUTU SATIŞINDAN 1 MİLYAR DOLAR KAZANDI’

En popüler nişancı oyunları arasında yer alan, küresel turnuvalara konu olan Counter-Strike’ın yalnızca geçtiğimiz yıl oyun içi bir ürün olan kutulardan 1 milyar dolar ek gelir elde ettiğini belirten Alihan Kesici, “Tek başına bu örnek bile pazar büyüklüğünü göstermek açısından oldukça güçlü. Steam Yetkili Satıcısı Oyuneks, bu hızla gelişen, yeni oyunlarla ve oyun stüdyolarının geliştirdiği yeni ürünlerle genişleyen pazarda 7/24 canlı destek hizmeti, piyasaya göre uygun fiyatlar, düşük komisyon oranları ve hızlı teslimatla kendisine yer edindi. Müşterilerimize sunduğumuz güvenilir alışveriş deneyimi, bizi ön plana çıkaran en önemli özelliklerimizden. Yayıncı ve video oyuncu konusunda önemli bir şehir olan Antalya merkezli bir girişim olarak, Türkiye’deki oyun ekosistemiyle de yakın iletişim kurabiliyoruz. Oyuneks; video oyunlara tutkulu, dinamik ve genç ekibi, nitelikli hizmeti ve güçlü teknoloji altyapısıyla öne çıkıyor. Küresel oyun şirketleriyle kurduğumuz işbirlikleri, daha uygun fiyatlı ürünler sunmamızı sağlıyor” diye konuştu.

(HABER MERKEZİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ümraniye Escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
beylikdüzü escort
taksim escort
bakırköy escort
bonus hunt
betmarlo
egt oyna
pragmatic slot oyunları
barn festival
dog house megaways
betibom
sweet bonanza
tombala oyna
aresbet
wild west gold oyna
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
markaj giriş
sweet bonanza
sugar rush
diyarbet
diyarbet
diyarbet
gates of olympus oyna
big bass bonanza oyna
trwin
diyarbet
diyarbet
casipol
casipol
casipol
betingo
egt oyna
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
aviator oyna
aviator giriş
tombala
pendik escort
Bakırköy escort